Språkkurs!

Jag har precis pratat med en karl på skolan här i Dalfsen och nästa fredag ska vi träffas och prata om hur många ggr i veckan jag vill gå i skolan osv! WOHOOO!!
Det lät som att jag inte behöver betala det heller, vilket är typ SJUKT NAJS!!!
Egentligen så ska jag vara tvungen att betala för att jag kommer från Sverige som är med i EU.
Men en kvinna från de Gemeentehuis (vet inte hur jag ska förklara det...) sa att jag inte skulle behöva det.
De lyssnade på mej när jag var där! Helt otroligt!!! *hoppa och studsa*
Så snart kanske jag kan prata flytande holländska, bli medborgare och få ett bättre jobb!
Kan ju knappast bli bättre! *glad*

Jag har köpt hårfärg oxå! Så imorrn blir jag svarthårig igen!! *me like*





Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0