Snart så!


Hunden tittade sådär grymt sorgset på mej när jag packade väskan.
När jag satte mej i soffan så la huvvet på mitt ben och blängde ledset på mej!
Naw! Vilken sötnos!!! Jag har försökt förklara för honom att en vecka kommer gå fort...men jag tror inte han förstår.
Rienk är oxå lite nere. Min älskling. Kommer sakna dom så himla mycket!!!
Jag vet att en vecka går fort och att jag kommer ha sjukt kul i sverige!!
Men Rienk är min andra halva. Jag fungerar inte till 100% utan honom. Så är det bara.
Kommer vara konstigt att sova själv, utan en varm, trygg kropp att krypa intill och krama på!

Snart åker jag till Schiphol!
Kommer vara där alldeles för tidigt...men det var antingen det är på gränsen på försent, och då är jag hellre för tidig!
Det är grymt fint väder! Det är jag glad för! :D
Hoppas det är lika fint i Sverige! Ska kika direkt på smhi.

Tjo!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0