Sailor, wow.

Vilken människa. Han är otrolig. Finner typ inga ord.

Jag har alltid tyckt att han är otrolig, med sitt sätt att prata, beskriva, förklara och förstå.
Men idag. Oj. Han har vuxit! Trodde inte det var möjligt att han skulle kunna veta mer om livet.
Men efter hans resa har han lärt sej så otroligt mycket och han delar mer än gärna med sej!
Jag satt som i trans i kökssoffan, mumsandes på chips medan han pratade.
Han får dom mest komplicerade sakerna låta så enkelt. Eller iaf så jag förstår!
Mycket vi pratade om är inte enkelt. Men han får mej att förstå. Han får mej att tänka!
Tänka som ingen annan får mej att tänka! Det är helt otroligt! Det finns ingen som han!
Så är det bara. Min egen Sailor. Min själabror.

Imorgon åker jag hem. Jag åker hem till min älskade Rienk! Mitt allt. Min bästa vän.
Jag åker hem med nya, fräscha tankebanor, hem till min Lieve, lieve schatje!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0