Produktiv!

Ja, idag har jag varit väldans produktiv!!
Även fast jag borde ha städat mer kanske...*vissel vissel*

Jag har varit och frågat om lektioner i holländska och om testet man måste göra för att få en holländsk identitet.
Självklart så var hon som är ansvarig på semester. Så jag får vänta till nästa vecka eller så.
Men nu jäklar, nu ska jag skrika på dom tills dom hjälper mej att betala skiten.
Om Jannika fick lektionerna gratis så borde jag oxå få det!!

Jag har handlat och Lycan har fått bada, 2 ggr! Jag själv plaska lite en gång oxå. Det är så varmt idag så jag höll på att smälla av ett tag där mitt på dagen! Phu!!
Jag har varit på marknaden med Jannika och Amanda där jag hitta en sån SJUKT SNYGG klocka!!
Herreguuuuu asså va snygg den va! Ska flörta med Rienk ikväll tror jag! hahaha!
Lycan fick ett ben i födelsedagspresent. Ett såntdär super-mega-bauta-stort a'la mamut-ben! Han verkar gilla det : )

Har precis provat stimorols tuggummi med smak av choklad och mint! Gryyyyyymt gott kan jag ju säga!

Nu ska jag nog...lägga mej på soffan och invänta hungern!
Det blir kyckling med "uncle ben's" hawaii-sås idag! Mumma!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0