Hur lång tid tar det?


Jag förde över pengar från mitt Holländska konto i torsdagskväll till mitt svenska konto.
Det står på mitt Holländska att det är godkänt och ivägskickat.
Men det har fortfarande inte kommit till mitt svenska!
Får lite panik om dem inte kommer ikväll...
Fast om dem inte kommer ikväll så SKA dom komma imorrn! Vore konstigt annars.
Damnit. Jag är så jävla nervös och jag vet inte varför!! Visst, jag älskar inte att flyga, men det e faen inte första gången!
Och det är ingen lång sträcka, herregud! Vet inte vad det är med mej.
Tror det är allt med huset oxå. Det är många bollar att hålla i luften.
Är alldeles pirrig i magen! Hoppas det går över imorrn när jag landat.
Åka till Årsta, se till att få något i magen, sen in till söder med Guldflickorna! :D
Det kommer bli en grym vecka, det är jag 100% säker på!
Kommer dock sakna min älskling och monstret!
Känns lite taskigt att lämna mitt i allt husköp...men det e antingen det eller när vi väl har huset.
Och jag vill vara här när vi får nycklarna!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0