Ge mej en ny madrass!


Jag MÅSTE ha en ny madrass till min säng. Det här funkar ju inte längre!
Att vakna med sånhär ryggsmärta varje dag är ju fan sjukt juh!
Medan jag var i sverige hade jag inte ont i ryggen en endaste gång! Förutom efter motorcykelturen.
Första natten i min egna säng, ryyyyggoooooont!! Och det är inte LITE ont jag får heller!
Och ryggont leder ofta till huvudvärk som leder till en väldigt grinig Shonna.
Jag har fan semester, jag vill vara glad och trevlig! Ska prata med Rienk idag.
Det finns en asbillig säng-affär som alltid har köp 2 madrasser betala för 1 osv.
Det börjar bli dags nu. Jag skiter faktiskt i vad det kostar just nu.
En bra madrass är lixom A och O. Drömmen är ju att ha råd med en tempur! *dregla*

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0