Borta bra, men hemma bäst!


Igår var jag inte alls nervös inför flygresan. Vädret var superfint och jag skulle ju åka hem till Rienk och Lycan!
Men så blev jag nervös i luften ist då det var väldigt turbulent under hela resan!
Jag läste, lyssnade på musik och tänkte hela tiden att "jag ska hem till Rienk" och då gick det bra.
Tågresan kändes dubbel så lång som den egentligen var! Sista 5 minuterna gick crazy slooow!
Sen stod Rienk på fel perrong och väntade! Så jag gick iväg till lilla torget och fick ringa och vänta lite till...
Tillslut såg jag honom i tunneln nedanför! Vilken lycka att äntligen få krama och pussa på honom!!!
Helt galet najs.
Vi körde direkt hem och när jag fick se Lycan så var det lixom fullbordat!
Lycan har nog aldrig slickat mej i ansiktet så mycket som igårkväll!
Han har nog saknat mej litegrann! : )

Det var skönt att komma hem. Även fast det betyder att man snart måste börja jobba igen. Uscha.

Nu när man sovit hemma en natt så har man fått lite perspektiv på Sverige-resan.
Och jag har haft en sjukt bra vecka! Vissa saker har inte blivit som jag hade tänkt mej, men det har inte spelat någon roll.
Huvudanledning till att jag kom var för Mormor och Nikke.
Jag spenderade tre dagar med Nikke och fick träffa Mormor 2 ggr! Så det blev verkligen super!

Jag har träffat massor med goa människor, skrattat, ätit gott och babblat om allt!
Kan ju knappast bli mycket bättre.

Nu får vi la se när jag kommer tillbaka nästa gång. Jag tror jag vet för vilken anledning jag måste komma tillbaka, tyvärr.
Men jag hoppas det inte är än på ett bra tag.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0