Bokat!


För det första så vill jag bara säga att jag har världens bästa pappa!!
Nä, det är ingen ide att du säger "nä, det är ju min pappa som e världens bästa" för INGEN slår min pappa!
Han är BÄST!

Biljetten e bokad! På tisdag lyfter planet klockan 14.40!
Jag har precis pratat med Nikke! Gaaaaaaaaaaaaaah va kul att höra hans röst!!
Jag bokade in torsdag och fredag med honom, för vi har inte träffats på två år!
Han och mormor har prio nr 1!!!
Jag hoppas jag kan äta middag och sova över hos Syrran på onsdag...Fika med Vanja på dagen först.

Nu väntar jag på svar från Ausa och Pajas!
Lördagen kommer jag nog spendera med Ausa i vilket fall som helst, båtåkande eller ej!
Tobbe? Vill du osså träffas på lördag? :D

Okej, för att förtydliga för mej själv:

Tisdag: Öl på söder med Ausa och Amy! Någon mer som vill joina?
Onsdag: Vanja, Jennie
Torsdag: Nikke
Fredag: Nikke
Lördag: Heldag på korpen med Ausa, Novis. Pajas oxå? Hoppas på grymt väder!
Söndag: Uppsala, Alex och Schennii.
Måndag: Mormor och....Pajas?

JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!!!!!

Pappsen, tack så JÄTTEMYCKET! Du är verkligen bääääääst asså!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0