Tillbaka!


ÄNTLIGEN!!

265 euro fattigare sitter jag här nu med min lagade dator.
Jag hoppas det inte dyker upp några fler problem med den nu!!!
Håller på att installerar och fixar nu...

Här nere är det nästan som sommar!!
20-25 grader varmt, soligt, grönt och alldeles underbart!! :D
Har inget att klaga över ; )

Nu känns det ganska skumt att sitta vid datorn.
Man har vant sej vid att göra andra saker ist. Kanske inte var så internetberoende som jag trodde :P

Snart fyller jag år! Om vädret fortsätter att vara underbart så är det planerat att vi ska ha en BBQ här hemma i trädgården!
Ska bli riktigt najs! Förra året var ju grymt kul, så det kan ju bara bli bättre och bättre ; )

2 veckor efter det åker vi till Vlieland och myser! Har hyrt ett hus 100 meter från stranden!
Tråååååååååååkigt!!! :D
Hoppas SÅKLART på värmebölja under den veckan så man kan ligga på stranden och glassa.

Ja, nu e jag tillbaka iaf. Tjohoo!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0