Segare än vingummi...

Nu känner jag verkligen att jag gick upp kl 08 imorse!
Börjar bli riktigt trött!! Ska ta och göra mej iordning, vänta på att Rienk och Dinand kommer tillbaka från sin promenad med hunden och sen krypa i säng...
Ska nog försöka rota en fram en ny bok att läsa oxå. Läste ju ut "Män som hatar kvinnor" nu ikväll!
Nu väntar jag på mitt lilla paket från mamma och pappa med nya böcker jag kan sluka!! ;D
Förhoppningsvis ligger det några påsar med dip där i oxå som man kan mumsa på medan man läser...*vissel vissel*

Eftermiddagen spenderades på uteserveringen på puben med maaaassa folk!
Solen steeeeekte på blå himmel och det var alldeles grymt najs!
Rienk är helt brunröd i fejjan efter en heldag ute. Snyggo!!
Nejmen ärligt...jag älskar när han e solbränd. Inte bränd som i BRÄND...*doooh*
Utan, en vanlig, snygg bränna. Me like! Speciellt brunbrända armar! *ggggrrrr*

Blurr blurr. Nu e jag trött. Tvätta ansikte. Kissa. Borsta tänder. Tvätta händer. Smörja händer. Hitta bok. Läsa. Sova.

Natti!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0