Fredagsrutinen...

Ja, nu börjar det komma tillbaka till mej!
Frukost vid datorn, kolla allas bloggar, blogga själv, ladda ner musik...

Vad ska man ladda ner för musik då?
Det står ganska still i mitt huvud. Hade en hel del junk innan all musik försvann i kraschen.
Vill ju ha lite sköna sommar-albums som man kan köra i bilen.
Rienk har ÄNTLIGEN fixat radion i bilen.
Jag har kört till jobbet, fram och tillbaka 4 dagar i veckan i ca 6 månader UTAN MUSIK!
Förra veckan tog Rienk tag i det, fixade en ny baslåda och fixade alla sladdar och nu funkar det bättre än någonsin!
Grymt skön bas!! haha! Nu tittar folk lite skumt på mej när jag kommer åkandes med "smack my Bitch up" på hög volym så hela bilen skakar! Fett skön låt att lyssna på i bilen btw!!

Ja, men iaf. Kom bort mej lite...heh...
Sommarmusik? Gah, det finns så mycket. Får nog ladda ner allt och lite till.
Både jag och Rienk har sån grymt bred musiksmak, så nästan allt går bra ; )

Nu ska jag nog ta och klä på mej, börja städa upp och vänta på att Rienk kommer hem på sin lunchrast.


Ajuste, har jag sagt att jag har ett jobb i en SKOAFFÄR så fort jag kan holländska så pass bra att jag kan svara kunderna utan problem? WOHO! Värsta grymt! Och eftersom jag förstår språket så pass bra och kan läsa och skriva så borde det inte ta så lång tid att lära sej prata. Jag kan prata, bara det att jag inte vet hur jag ska bygga upp meningarna för att grammatiken e lite knepig! : )
Fett najs att jobba i skoaffär juh!! Yeah!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Woho! Grattis till el jobb.. (även om du inte börjat än ;) )

2009-04-17 @ 11:10:04
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Babbi

Va kul att du har ett jobb på lut! GRATTIS!!

Har du kört utan musik?! Jääla skandal juh! :D

Hoppas påsken varit bra? Eller ni har kanske inte påsk när vi har det. Har ni det alls förresten? :S

Aja...welcome back to the cyberspace...kramen.

2009-04-17 @ 11:26:14
URL: http://rolajo0.spaces.live.com/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0