Dagen efter..

Huvudvärk har jag! Såndär klassisk baksmälle-huvudvärk.
Men det var värt det! Hade så kul igår och jag fick så många fina presenter!
Fler berlocker till mitt armband, pengar, massa blommor till trädgården, presentkort på en klädaffär och en för underkläder.
Parfym, duschgel och lotion i samma lukt och EN TIMMES HOTSTONE-MASSAGE!!!!!
Tråkigt glad jag blebv av dom presenterna då!!
Fy sjutton vad bortskämd jag känner mej!! hihihihi!

Dinand kom med en hel kasse full med kött! Typ 4 kg!!
Biff, lax, kyckling och kotletter! Damn!
Har massa mat över även fast det var många människor som åt massor!

Rienk startade en lägereld i trädgården när mörkret började falla...!
Alltså, en riktigt, stor lägereld!! hahaha! Väldigt populärt var det! Mysigt och varmt!

Första gästerna kom kl 14 och de sista gick 03.45 när veden var slut till elden!
Det var en låååååång dag! Men alla hade roligt och trevligt! Så då är det totally worth it! :D

Ska ladda in bilderna senare, nu måste jag STÄDA innan Rienks familj kommer! Zzz....
Hoppas dom inte vill grilla...orkar inte städa och diska mer....

Kommentarer
Postat av: Babbi

Vad kul att du blev så nöjd och att det blev en lyckad fest..bortsett från skallevärken då förstås!

2009-04-26 @ 14:29:32
URL: http://rolajo0.spaces.live.com/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0