Vilken jäkla resa!

Ja, här e man snäll och plockar upp syrran för att åka till Zwolle och fixa pengar till Marcel med hans kort så han kunde äta.
För det hade han glömt bort, att han måste äta för att orka jobba.
Åker dit. Syster yster vet vägen.
"Det är nästa avfart"
Ja, jo. Det var det ju verkligen!
NOT!
Är på motorvägen och kan inte direkt göra en U-sväng.
Tar av nästa avfart för att vända. Bara det att den avfarten visade sej vara ett enda stort vägarbete.
Så det tog oss typ 20 minuter åt helt fel håll bara för att vända!!
Suck.
Kommer tillbaka på motorvägen åt rätt håll. Kommer tillslut fram till Marcels jobb där han står och fnissar lite smått åt våran resa. Det är ju inte första gången vi åker dit heller!
Nu har det tagit sån tid, så vi plockar upp hans kort, kör tillbaka till Dalfsen för att plocka upp Amanda som slutar skolan.
Lämnar Lycan hemma och åker till Marcels jobb, IGEN! Denna gång hade jag dock inga problem att hitta och Jannika höll tyst :P Vi kom 5 min innan hans lunchrast, och det var ju tur! hahaha!
Så våran fram och tillbaka tur till Scania tog oss 3 timmar ist för 45 min. BRA JOBBAT!
Då är även en lunch på McDonalds inräknad, där jag åt en otroligt god McChicken meny!

Well. Det var en trevlig liten bilfärd. *tänker alltid positivt*

Jag har hunnit handla och städa, så det var la ingen fara på taket.
Nu ska jag snart cykla med Lycan till Rienks jobb och möta upp honom.

Solen skiner och det är så varmt och skönt ute! Kan knappast bli bättre!
Synd bara att huvudvärken ligger och gnor i skallen på mej...

Igår åt vi en burgare på Burger King. Jag insåg att det e ju dom som har chili cheese nuggets!!
DAMN! Hur kunde jag ha glömt det?!! Tråkigt goda dom är!!!! Muuuuuuumma!!!
Nu blir det nog inga hamburgare på ett tag. 2 dagar i rad. Huahua.

Well. Fredag folks! Woho! Ha en grym helg! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Apropå hamburgare, kollade donkens hemsida i Holland, den burgaren som jag pratade om som var som McFeast finns inte där. Men nästa ågng ni åker till Tyskland så finns den där!



http://www.mcdonalds.de/html/products/standards4/pics/hamburgerroyalts.jpg



:D

2008-09-27 @ 10:54:08
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0