Trädgårdstomtar.

Ja, idag har Rienk och jag varit riktigt händiga!
Rienk mer än jag, då jag på senaste tiden varit världens lataste människa.
Orkar ingenting. Har inte lust med något.
Men iaf. Rienk köpte hyllor till skjulet.
Så det är städat och organiserat där inne! Fett med bra. Nu behöver man inte brottas med jättesågen agaton när man ska ställa in sin cykel! Fett!
Rienk lånade polarens gräsklippare och fixade gräsmattan!
DET BEHÖVDES! Gräset var ca 30 cm långt! Värsta djungeln!
Vi köpte en KRATTA och en sopborste och har fixat och donat hela dagen!
Det var en kille som fnissa lite i affärn när vi kom med krattan och borsten, då vi inte ser ut som några trädgårdsmänniskor direkt. Men men!
Kändes ganska kliché dock när jag stod vid spisen och gjorde köttfärsås medan Rienk bar in tunga saker i skjulet.
Well. Jag klagar dock inte. Inte min rygg heller.
Ikväll blir det nog slöande på soffan. Några partier Rummikub blir det nog med!
Sjukt kul spel juh! Först fastna vi för yatzy, men rummikub e mycket roligare!!
Som 2 pensionärer är vi. Mums! Passar mej bra just nu.

Ska se om vi får hit någon polare med hund så Lycan får busa lite.
Vore najs. Annars får man la ta en cykeltur med honom...
Men först en cigarett! Tjo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jättesågen Agaton är en sötnos för det mesta ;)

2008-09-28 @ 11:01:38
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0