Smärta!

Ja, helt plötsligt på jobbet så får jag en otrolig smärta i bröstkorgen!
Typ tre cm under nyckelbenen, helt centrerat.
Där revbenen möts so to speak.
Tror jag sträckt någon muskel eller nåt! Fy satan i gatan vad ont det gör!
Kunde knappt köra hem! Det gör fortfarande ont, men nu orkar jag inte bry mej om det.
Damn. Började nästan gråta när jag satt på en pall på Jannikas truck hon körde.
Hua hua.
Hoppas det går över, snabbt!!

Annars e allt toppen! Det är ju helg!

Att lägga undan pengar har gått bra hittills! Lagt undan varje vecka, så i slutet av oktober ska jag nog kunna ta mej till Sverige!! Tjoho!! Får tydligen med mej en liten Amanda påvägen oxå.
Mormor och Morfar vill träffa sin lilltjej : )
Najs med sällskap. Någon att koncentrera mej på, så jag slipper tänka för mycket på flygningen och så...
Amanda älskar att flyga! Kanske hon får lugna ner mej ist :P
Närå. Det ska nog gå bra. Det e ju inte första gången man sitter på ett såntdär trångt, hemsk, skakigt plan!
Fy fan.
Tur att det bara är 2 timmar. 1 timme och 45 min om vi har medvind! :D

TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Babbi

Usch sånt ont har jag haft...det är döläbbigt! Hoppas det går över snart...säkert en typ sträckning eller nåt!....eller så dör du! ;)

2008-09-18 @ 22:09:13

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0