Skärpning!

Ja, nu e det dåligt med bloggande från min sida!
Här sitter jag med massor av tankar och funderingar osså skriver jag inte ner dom!
Ska försöka skärpa mej! : )

Har satt på en gammal cd jag hittade. En som Ausa brände till mej för sisådär 10 år (!!!!!!!!) sen!
Kan det va så länge sen?! Kanske 9...
Jamen iaf, de var typ de första som hade en bra dator med brännare och allt! Så pappa köpte skivor till mej som jag snabbt gav till Ausa så hon fick bränna massa musik! haha, det va goa tider det!
På denna är det massa Dj Mangoo och milk.inc!
Värsta nostalgiskt! *ovanligt, oväntat*
Det var på den tiden man mer eller mindre bodde hemma hos Ausa.
Gick dit efter skolan. Gick hem och käka middag kl 18 och gick sen tillbaka! Om man inte käka middag hos henne :P
Ja, hua. Man har haft det himlans bra måste jag säga.

Ikväll blir det en lugn fredag. Har vi planerat iaf! Sen vet man aldrig vad som händer eller vem som kommer över.

Jag har varit duktig idag iaf med städning, handling, tvätt och matlagning!
Jag hann tillochmed 2 koppar kaffe hos syrran!
Nu står köttfärssåsen och puttrar på spisen och jag väntar på att min karl ska komma hem!

Igår åkte vi med Lycan till vattnet där han fick leka med sin nya bästa vän Shiva!
En liten engelsk stafford valp på 11 veckor! Hon e så sjukt söt, men vilken lite bitch!!
Hänger i Lycans läpp för det mesta och morrar. Men hon låter mest som gris! Det där typiska stafford-grymtandet!
Dom leker hur bra som helst!
Lycan fick vara lös för en gångs skull och han blev så sjukt lycklig!
Han fick ett såntdär superduperknäppryck och sprang runt i en stor cirkel i väääärldens fart!!
Typ 10 varv. Total crazy! Osså lyssnade han faktiskt bra igår! Han såg en hund på andra sidan ängen och var på väg att springa dit men stannade och kom tillbaka när vi kalla in honom! *stolt*
Hade det varit för 2 månader sen hade han sprungit utan att blinka och struntat fullkomligt i oss!
I can see som progress!! *lycka*

Nä, dags att röra såsen och skicka ett sms till karln!

TJO!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och Lycan lär ju få tokstryk av det där lilla ilskna stycket nu när han inte ens är en karlakarl längre ;)

2008-09-05 @ 17:49:26
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har så rätt, så rätt! :D

2008-09-05 @ 19:19:30
URL: http://miainreder.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0