Mycket Sverige i Shonnas huvud nu.

Ja, idag planerade jag en sverige-weekend i mitt lilla huvud!
Har allt superbra planerat!
Kommer tidigt på torsdag då någon sötnos från Uppsala kommer och hämtar mej, lat som jag är.
Spenderar hela torsdagen med alla gosenosar i Råkornas stad. Nannar några timmar på någons soffa/golv/badkar, gärna nära stationen *blink blink Anna*.
Vaknar tidigt, åker till centralen i Sthlm. Vidare till Södermalm där jag möter Wally för frukostfika.
Sen möta upp Kim (ja, du får TA dej tid!) för lunch. Sen får Kusinen ta sej till staden, eller till Årsta och kramas lite.
Middag hemma hos föräldrar med syrran och hennes karl. Kvällen får nog spenderas med dom. *sakna*
Hela söndagen ska spenderas med Ausa och lilla novis! Ja, Larry, du får nog vara med på ett hörn du med! :P
På måndagmorgon åker jag hem.
FETT MED BRA PLAN VA?!
Detta är då inplanerat att Pajas inte kan komma till sthlm, då hon bor i Sälen.
Men om hon kan kommer ner får jag såklart planera om! *dooooh*

Nu är det ju bara det praktiska kvar.
Har jag råd? Ingen jävla aning. Ska kika lite flygpriser...imorrn..
När?! Jadu...ehm...Oktober hade jag tänkt...

Jag hoppas. Det vore så jävla najs.
En riktigt intensiv, härlig helg! Med MÅNGA kramar såklart! Gärna lite tårar oxå.
Sånna där härliga glädjetårar!

Men. Jag ska inte hoppas för mycket...
Då blir jag bara besviken.

Men ni ska veta att jag vill. Om inte i oktober så november eller december!
Jag SKA! Och om Pajas kan komma till staden så får jag nog stanna en dag extra tror jag : )

Nu ska jag sova. Drömma lite er om alla! *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle vara underbart att få sig dig i din hemmiljö;) Det var så himla längesen.. Miss you!! Och ja..du får sova i mitt badkar:)

2008-09-07 @ 14:51:00

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0