Hur trött får man vara?

Ja, det var ju en bra jävla fråga..!
Är så trött att jag kollar i kors..
Jag använde min allra sista energi för bilturen hem från jobbet. ZZzzzz....
Bara imorrn kvar nu! Najs!
På freda åker vi till Vlieland!! Yey! Ska bli grymt najs!
Mysa på stranden, äta gott, knata runt i hamnen och cykla runt på ön!
Hoppas på fint väder!! Det verkar inte så lovande dock... : (
Men men. Jag e glad att vi gör nåt annat en helg än att sitta hemma och dega!
Ska bli grymt najs!

Igår var vi tvungna att gå till vetrinären med Lycan, IGEN!!
I måndags nös han blod den lilla bubbisen!!
Han har någon körtel som e svullen...det kunde vara nån luftvägsinfektion..
Men dom visste inte. Skulle bara avvakta...
Suck.
Well. Han är pigg och glad för övrigt,så det blir nog bra!
Han va GRYMT duktig på hundkursen! Han gick fot LÖS! Helt otroligt!
Det va sista lektionen igår, men vi ska fortsätta 12 lektioner till.
Men nu på lördagsmornar kl 10 ist!
Det är superbra, då blir fredagar lugna.
Vi vänder ju på dygnet så fort det blir fredag. Bra att ha lite struktur! :D

Nej hua...måste ta Lycan for a walk.
Fast jag tror jag tar cykeln, orkar inte gå...har ont i fötterna...buhu..
Det är lite synd om mej...


ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzznark...  

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0