Höstväder och spökdrömmar!

Ja, idag har det varit och är fortfarande en riktig ruskig höstdag!
Regn, regn, regn!
Well. Det e la som det ska vara. *suck*

Drömde en scary dröm inatt.
Jag och Rienk låg i en säng någonstans och sov.
Jag gick upp för att gå på toa. När jag är jag klar och sträcker mej ut efter handtaget för att öppna dörren så känner jag hur någon grabbar tag i min arm, med båda händerna!
Problemet var bara att INGEN var där!
Det var ett spöke! Han eller Hon drar upp mej mot taket med en väldans kraft!
Jag hänger där, lite smått panikslagen. Försöker ropa på Rienk, men inget ljud kommer från min mun!
Jag skriker och skriker men inget händer!
Sen blir jag nedsatt på golvet igen. Spöket verkar försvinna och toadörren öppnas.

Det låter töntigt, I know! Men paniken jag kände i drömmen var inte rolig!
Jag borde ha vaknat. Men nej. Jag gick mot sängen där Rienk låg och sov...
Sen kommer jag inte ihåg mer.

Det är andra drömmen på tre dagar som jag får besök av ett spöke.
Drömmen i förrgår var inte skrämmande, mer än att spöket var N.

Ska nog gå och läsa lite drömlexikon.
Men först disk, hundpromenad i regnet för att sen komma hem och ta en varm dusch!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0