Fredag. En seg dag.

En burk pringles. Ett glas med kall dricka. Amy Macdonald och Hinder på media playern.
Så ser min fredag ut just nu.
Jag har städat och handlat. Cyklat till centrum med Lycan och köpt lite ben åt honom.
Skulle till syster men hon var tvungen att göra nåt annat.
Nu sitter jag här och väntar på att min karl ska sluta jobba.
Har fortfarande ont i bröstet, men inte lika farligt som igår.
Känner mej lika likgiltig och tråkig som denna text jag skriver just nu.
Men det kommer ändras så fort Rienk kommer hem!

Försökte ladda ner Sex and the City the movie. Det gick jättebra, tills jag skulle kolla på den.
Bara ljud! Förstår mej inte på såntdär tjafs, så jag kasta bort den.



     



Jag vill tillbaka till Vlieland...

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara semesterbilder!! Ni ser ut att ha det hur mysigt som helst! Hoppas allt är bra med "familjen". Puss

2008-09-19 @ 19:19:29

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0