Vill ha inspiration.


Känner att jag vill komma igång med något.
Rita, fota, skriva, what ever!
Såhär på höstkanten så kommer inspirationen smygandes.
Kanske ska ta och knåpa ihop något fint i nya skissblocket?
Är ju ledig imorrn och inte stressad för fem öre.

Vill blogga om något intressant.
Vill inte skriva om vad jag gjorde från att jag gick upp tills nu.
Det är inte intressant alls. Jag vill inte klaga över hur ont jag har överallt eller hur trött jag är på att vara pank.
Jag vill väcka tankar, känslor eller kanske lite inspiration?
Vet bara inte hur jag ska gå till väga.

Jag önskar jag kunde använda ord som Nikke gör.
Finns ingen som inspirerar mej mer än han. Vilken människa!

Men mina tankar och ord tar slut här. Kanske finner jag ro imorrn när ensamheten gör sitt?

Kommentarer
Postat av: Ausa

Håller med! Vill oxå skriva om nåt lite mer intressant :)

2008-10-13 @ 18:34:04
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0