Vilken måndag...

Ja, dagen startade ju finfint med att bilen vägra starta! Suck.
Well. Fick skjuts av Marcel...
Första ordern jag gjorde på jobbet blev fel! Hur lyckas man lägga grejjerna i fel back?
Äsch, ingen fara på taket!
Dagen gick dock väldigt fort och vi fick sluta tidigare! *hör och häpna*
Skjuts till Jannika av hennes svärmor och hoppade sen in i Robs bil!
Han låg före oss hela vägen från Zwolle, så han fick allt ta och stanna och släppa av mej hemma minsann!!
Han e så snäll så : )

På kvällen kom en gubbe från begravningsbyrån! Jag fixa samma försäkring som Rienk har.
Kändes lite skumt! "Ja, jag vill kremeras.."
Men det e bra att ha en sån grej fixad! Det är dyrt att dö!!
Men nu betalar jag 10 euro i månaden för en 6000 euros begravning! Det ni!
Och det e typ den billigaste!! Helt jävla sjukt vad dyrt det är asså!
Jag ska dock inte ha någon sten eller så...vill spridas i en lund...
Men gud! Fan va depressivt detta blev då!

Åter till bilen.
En polare som e bilmek kom hit och kika. Hitta inget fel, så dom prova att fylla upp den med lite soppa...
Jamen DÅ starta den minsann!!
Vafaaaaaaaaaaaan!! Jannika och Marcel lämna bilen tom i lördagsnatt dom jäklarna!! hahaha!
Men det e skumt dock......ingen lampa hade lyst eller så..och enligt dom så stod mätarn knappt på rött...
Och vi har startat den på betydligt mindre soppa förut...så jag tycker det verkar skumt..
Eller så vill dom helt enkelt inte erkänna att tanken faktiskt var tom!
Eller så funkar inte mätarn som den ska...hmmm..
Well. Jag e glad att det inte va nåt större fel på den och jag HOPPAS den startar imorrn med!!
Och alla andra dagar oxå för den delen tills vi köper en bättre...

Även fast dagen har varit lite småkaos och weird så har den varit himla najs faktiskt!
Rienk har fått mej att skratta ikväll så jag fick ont i magen!!
Han kan va så sjuk ibland.. *underbart*

Nu e det dags att fixa lunch och sen duscha minsann!

-Desto fler kockar, desto mindre soppa?



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vill kremeras sen skall alla få blanda ner två teskedar med mig i mjölk och dricka så jag alltid kommer vara med er! ;)

2008-10-28 @ 14:10:37
URL: http://liquidlove.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0