Sverige-resa!

Igår spenderades kvällen hos 2 polare, dom som gifte sej i augusti.
Vi kollade på deras bröllopsvideo och kort från bröllopet. Himla najs film! Det var någon tv-snubbe dom kände som filmade under festen och han hade klippt ihop den väldigt bra! Kul och se! : )
Sen kollades det på Pink-dvd och metallica-dvd medan vi babbla och drack öl.

Ja juste! Innan det så var vi ute med Lycan och en polare som har en rottweiler-valp.
Lycan sprang in och nosa i någon buske där det fanns ett getingbo!
TVÅ getingstick fick han stackarn!!
Efter det så ville han inte leka eller springa omkring. Han lyssnade otroligt bra och såg lite lessen ut. Måste ha gjort ont på honom...
Rienk ringde direkt till vetrinären och frågade om det var någon fara.
Men vi skulle bara hålla koll så han inte blev typ, alldeles för hängig och så.
Vi var lite oroliga ett tag, för när vi kom hem så gick han direkt till sin bur och somna.
Och han var väldigt typ, långsam och lite nere.
Men det tog en timma ungefär så var han lika pigg och glad som vanligt! Phu!!
Vi tänkte att med våran otur gällande hunden så e han säkert allergisk!
Men det var han inte som tur var!

Well, vi kom hem vid halv 12 och Rob och Marieke kom förbi.
Dom hade varit ute och firat sin 6-årsdag tillsammans.
Marieke var pretty drunk! Sådär så hon babblar, sådär högt och mycket!
Dom hade testat typ alla cocktails som fanns på menyn osv.
Men det blev ingen sen kväll!
Gick och la oss halv 2!
Så idag när man verkligen e fit for fight och ville ta en fetlång promenad med Lycan så regnar det som faen!!
Så jäkla typiskt!!
Men men.

Nu till Rubriken!
Jag har bestämt datum! Jag har inte bokat biljett än, men den 6;e november är det tänkt att jag kommer till Sverige!!
Då kommer torsdag spenderas i Uppsala! Sen åker jag till Sthlm på förmiddagen på fredagen.
Lördagkväll så tänkte jag om alla som vill och kan komma till Hjälmaren och parta lite?!
Vore fett skoj! Har man asroligt kanske man alltid kan dra vidare till något ställe på söder som har öppet längre?
Man vet aldrig! :D

Nu ska jag hjälpa min karl med att sätta upp lite hyllor vi har köpt!
Så det så! :D

TJO!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0