Planera!

Ja, min underbara Sverige-resa närmar sej med stormsteg nu!
Så jag skrivit ner allt jag måste ha med mej.
Bara att pricka av när man packar! Ack, jag är så organiserad.

Woho!!

Jag har helg nu! Himla skönt! Jag ska städa och vara duktig.
Äta gott, sova ut, fixa och dona.
På söndag fyller söta Rienk år, så då kommer la familia över på dricka och tilltugg!
På lördag ska vi åka och shoppa lite han och jag.
Jag ska äntligen få min kaffemaskin!! Skulle fått den i födelsedagspresent...*host harkel*
Men det blev inte riktigt av, så nu köper vi den i helgen som en gemensam present..
Fast det blir ju bara jag som använder den iaf! ; )



Nu ska jag cykla iväg med Lycan och möta upp karln!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Ausa

hoppas ni inte köper den från internet o då speciellt tbh.se :P

2008-10-31 @ 22:53:36
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Babbi

Vilken snygg maskin...skulle jag kunna tänka mig...ha som prydnad lixom. Jag dricker ju inte kaffe så...

2008-11-01 @ 18:27:38

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0