Pengarna..hallååå?

Förde över pengar till mitt svenska konto i söndags men dom har inte kommit än!!
Hur lång tid ska det ta egentligen?!
Jag hoppas verkligen dom kommer imorrn så jag kan boka flygbiljetterna! Damnit!
Vill ha det klart så jag bara kan relaxa och fundera på vad jag måste ha med mej.
Vill ha så lite grejjer med mej som möjligt. När man inte ska stanna på ett och samma ställe är det skönt att ha en lätt väska med sej! Tur att jag har pappas fina rullväska!

Både jag och Rienk håller på att bli sjuka! Snoriga, hostar och huvudvärk!
På jobbet var jag varm och kall om vartannat...tror en liten febervåg gick över mej...
Men jag e hellre sjuk nu än i Sverige! Så jag väntar på att det ska bryta ut ordentligt så jag kan bli frisk!!

Imorse påväg till jobbet var det en kille (tror jag...) som körde av vägen och rakt in i ett träd!
Det var lite läskigt! Han var typ 4 bilar framför mej!
Såg inget då det var bäcksvart och jag var i en kurva..
Men bilen var ganska skrynklig framtill! Det är en 80-väg, så han hade nog lite fart in i trädet..
Hua. Scary.
Men jag tror personen var ok ändå...satt upp med benen utanför bildörren..
Kändes så skumt att bara köra vidare!! (det var en annan som redan stannat och ringt hit och dit)
Well...Shit happens! Right?


Nej..Znark, jag e så trött så jag somnar sittandes snart!!


Kommentarer
Postat av: Larry

80km/h? Pff! Jag körde bredsida in i ett träd i Lördags i 50km/h..



Visserligen lite slöare men utan några som helst skydd och endast gokart-ramen som skydd vettu!



Jag fick skrattnoja av händelsen och jag håller tummarna på att killen som körde in i trädet inte skadade sig.



När skall min fina fru få se ett stamp i Holland då?

2008-10-21 @ 22:33:03

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0