Outdoor Sunday

Amanda väckte mej kl 09 med ett stort leende och viskade; "Jag är huuungrig"
Hehe, bara att gå upp då! : )
Frulle och Shrek 2 i väntan på att karln skulle vakna.
Cykla över till Syrran och drack kaffe och lämna Lilltjejen.
Sjukt skönt väder ute idag!! Mumma!
Jag och Rienk tog sen cyklarna och tog en himla härlig tur vid vattnet.
Vi stannade vid puben och drack te, öl och åt smaskig paj med jordgubbar på!
Sen åkte vi till en liten restaurang 10 minuter utanför Dalfsen och åt jättegod schnitzel!
Lycan har sprungit som en tok vid cykeln idag och ligger nu däckad i fåtöljen med Pappi.

Nu sitter vi i soffan och glor på någon kass film.
Känns mest som om man sitter och väntar på att gå och lägga sej för att sen vakna för att gå till jobbet.
Det suger. Vill göra något. Men det känns som vi gjort så mycket idag...finns inte så mycket mer att göra en söndag.
Dessutom e jag trött som en gnu. Men iaf rastlös. Hatar den känslan.
Kanske ska rita lite? Men vad? När jag tar fram ritblocket e det som att min hjärna slutar fungera eller nåt...

Imorgon hoppas jag att jag kan beställa flygbiljetter!
Vill ha det klart, så att det e 100% bestämt!
Vet inte hur det blir när jag kommer till Uppsala dock..
Kommer vid 13 tiden tror jag...sen får jag väl sitta och hänga på nåt cafe eller nåt tills folk har tid att leka med mej.

Jag skulle behöva hämta några filmer och spel hos R.
Men tror inte att han har lust att träffa mej.
Han vägrar ju skicka grejjerna på posten så då får han väl skylla sej själv.

Suck.

Har haft en sån jävla skön och härlig dag och nu känner jag mej bara seg och låg...

Well. Det är väl måndagsångesten som spökar.

Ska väl ta en dusch. Det e ju alltid najs.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0