Ny frisyr!

Ikväll ska det klippas och färgas!
Jag ska bli korthårig. Typ. Jag vet inte hur kort än dock.
För nu är det höst, nästan vinter och snorkallt. Då e det ganska skönt att ha massa hår i nacken.
Dessutom är jag redan ful i mössa, tänk er då med kort hår!!
Men ändå...
Har kollat på gamla bilder och jag passar rätt så braaaaa i kort hår!
Och då var det ändå en riktigt sopig frisör som klippte mej!
Om jag då klipper mej kort ikväll hos en tjej som e jätteduktig...?
Kan ju knappast blir mer än bra! haha!
Men vi får se. Något nytt blir det iaf!
Bilder kommer, SÅKLART! *doooh*

Nu ska jag diska innan karln min kommer med mat : )

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg bilderna.. DAMN!! Fattar inte varför du inte alltid har haft kort hår. Vilken babe!!

2008-10-08 @ 18:30:10

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0