Nöjd!

Vaknade 09.30 (!!!) imorse! Utvilad och nästan på topp!
Börjar bli sjuk tror jag...ont i halsen och snorig på mornarna...
Men men!
Grymt väder! Solen sken och det var såntdär riktigt najs höstväder!
Efter frukost och dusch så åkte vi och shoppa lite! Smågrejjer vi behöver..
Men jag hitta även en vinterjacka! Woho!! Nu behöver jag inte se ut som en michelingubbe längre i min gamla!
Lycan har fått busa av sej med sin rottweiler-polare Mike och Rienk har fått dricka några öl på puben!
Himla himla trevligt!! Såndär grymt skön dag!
Jag fick även chansen att ha på mej mina nya tights, benvärmare och vantar!
Kände mej himla höstig och härlig! Me like! :D
Nu måste jag bara ha ett par nya skor...och en ny tröja.. *vissel vissel*
Men nu börjar ekonomin arta sej igen! Kan faktiskt unna mej lite nya kläder.
Känns så sjukt jävla bra! :D

Nu ska jag göra köttfärssås! *lekker*

Ikväll kommer min Guldklimp hit. Syrran och Svågern ska på födelsedagskalas, så då får moster vara barnvakt.
Lugn kväll med andra ord! Film och teve. Kanske sitta och rita ett tag oxå. Låter som en najs kväll.

Falleraaaaa!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0