Minnen...

Ibland dyker han upp i mina tankar..
Inte så konstigt kanske! Vi spenderade ändå 5 år tillsammans..
Men som ikväll. James Bond går på teve och det får mej alltid att tänka på honom!
Hur många kvällar har vi inte suttit med en stooooooor skål godis, chips, dip och dricka och kollat på Mr Bond?!

Numera är det sånadär trevliga, lite mysiga minnen som besöker mej.
Känns helt ok.
Känns som jag mer och mer kan släppa skuldkänslorna. Inte helt! Det kommer jag nog aldrig kunna göra.
Men det blir mindre och mindre hela tiden.

Tänkte på det idag. Att om inte "Hollands-incidenten" hade inträffat så hade det iaf inte blivit han och jag i slutändan...
Och på sätt och vis var det bra att det hände innan vi skaffa hus och bil ihop.
"Lika barn, leka bäst" heter det väl? Ja, och vi var så olika man kunde bli i grunden.

Det känns bättre och bättre.
"Tiden läker alla sår" stämmer nog himla bra tror jag!

Hoppas det är ömsesidigt.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0