Längtar!


På jobbet fantisera jag om hur min tripp till Sverige kommer bli!
Jag ska äta MCFEAST och chips tills jag nästan kräks!!
Saknar sveriges smaker på chips...
OLW's Cream Cheese...estrellas sourcream and onion!
Och den med ostsmak oxå...MMmmMmmmm...
Jag ska andas in Sthlm så mycket jag bara kan!
Jag ska VARA Stockholm!! Enda in i benmärgen!!
Jag ska ta turistiga foton med Pajas! Jag ska dricka så mycket kaffelatte så jag klarar mej till nästa gång!!
Dom har Kaffelatte här oxå tror jag...har bara inte hittat dom än...
Inte någon som smakar lika bra som i Sverige iaf.
Mmmmm....fy fan va jag längtar!! Helt galet!!
Inte långt kvar nu!! Åker om en vecka och 2 dagar!!! Wiiii!!!! :D


Nu måste jag ta en promenix med min gosenos! Ska se om jag får med mej Rienk oxå...

Ajuste, bilen starta imorse! Det tog en stund, men den fungera! *phu*

Kommentarer
Postat av: Babbi

Sweden awaits ya :)

2008-10-28 @ 20:21:43
URL: http://babbilina.blogg.se/
Postat av: martin pontream

"coffeshopps" är inte riktigt samma sak där va? hahaha =)

2008-11-10 @ 00:48:02

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0