Fördriva tiden med en lista kanske?

Ja, har man inget annat för sej så...

BRUKAR DU

Peta dig i näsan: Ibland så. Speciellt när den piper sådär irriterande när man ska sova!

Titta på dig själv i spegeln: Jamen, hallå?

Gnälla: Jag försöker verkligen att INTE göra det. Men ibland måste man...

Skrika: Inte ofta.

Sova: Gärna!

Ha ångest: Jorå, det händer.

Skada dig själv med flit: Nej, inte sen jag var 14.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej nej.

Vilja dö: Nej nej.

Drömma mardrömmar: Det händer typ 1-2 ggr i månaden.

Drömma sexdrömmar: Jodå! Det händer det med! ;D

Ta droger: Inte längre. Eller, en och annan joint kan man väl röka ibland. Men jag bor i Holland, så det är normalt!

Försöka vara annorlunda: Nej, bara mej själv.

Klä dig i svart: Svart är bra. Passar till allt!

Gå till kyrkan: Nej. Men det har väl hänt att jag gått in frivilligt i Domkyrkan/Uppsala faktiskt!

Gå i skolan: Nej. Det är inte min grej för fem öre!

Röka: Varje dag.

Ljuga: Har svårt att ljuga faktiskt!

Hata folk: Har svårt att hata folk oxå.

Lita på folk: Inte många.

 

VEM

Saknar du: Oj! Alldeles för många! Föräldrar, syskon, mormor, Uppsalas guldmänniskor, Pajas, Ausa, Kusin, NIKKE, Kim osv.osv.osv.

Vill du döda: Zara den slynan.

Rörde dig sist: Rienk.

Vill du slå: Det finns några som jag skulle vilja banka lite vett i faktiskt!

Kysste dig sist: Rienk! *yummie*

Vill du kittla: Ingen! Jag är inte så ond!

Kramade du sist: Rienk. En såndär otroligt mysig, lång och varm kram!

Vill du prata med: Pajas, Ausa, NIKKE, Kim...

Vill du vara som: Nikke.

Sårade dig sist: Ehm...sårad är ett väldigt starkt ord..Jag vet faktiskt inte!

Vill du bli galet full med: Rienk, Pajas,Ausa, Nikke? Take a pick!

Gjorde dig riktigt glad senast: Rienk!

Fick du sms från senast: Pappa.

Ringde dig senast: Mamma.

Är vackrast på jorden: Det är en konstig fråga. Men vackrast FÖR MEJ är Rienk : )

 

HAR DU

För många vänner: Nej Nej.

Förföljelsemani: Kan jag inte påstå.

Tvångstankar: Några små töntiga...

Någon annan psykisk sjukdom: Har inga papper på det iaf!

Någon fysisk sjukdom: Migrän.

Någon skada: Hunden har pajjat min axel och jag har alltid ont i rygg, knän och höfter.

Färgat håret: Har färgat sen jag var 12. Aldrig haft min vanliga färg efter det tror jag...

Brutit några ben: Jag tror jag har brutit ett revben när jag var liten. sen har min armbåge hoppat ur led 3 ggr. Men inte mer än det...

Några piercings: Endast i öronen.

Egen dator: Ja, min söta laptop! *tack Rienk*

Bra självförtroende: Inte ofta, men det händer.

Kysst någon: Ujujuj....Många kyssar har det blivit under åren!

Tagit nakenbilder: Ja.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, varje dag.

Bjudit ut någon: Njaee...det tror jag inte. Eller...ehm...äsch.

Varit kär: Oja!

Dumpat någon: Ja...och det var inte trevligt.

Stulit någonting: Endast godis!

Lämnat landet: Japps. Tillochmed flyttat från landet!

Tuttat eld på nått: Nej, det är inte riktigt min grej.

Gjort något olagligt: Det ska vara och stjäla godis då?

 

HUR
Går du:
Snabbt med långa steg.

Svarar du i telefonen: Någon jag känner; "Helluuuuu!" Okänd: "aaare Jonna"

Fördriver du tiden: Promenad med hunden eller sitter vid datorn. Eller städning.

Mycket pengar har du: Inte mycket alls.

Ofta diskar du: Senaste tiden varje dag faktiskt!

Ofta städar du: Storstädning varje fredag.

Många stör du dig på: Det finns alltid någon jag stör mej på.

Ofta träffar du din familj: Alldeles för sällan!

 

TROR DU

Att du kommer bli något: Vet inte. Men jag hoppas att jag kan öppna en pub med min karl eller ett hunddagis!

På gud: Solen är min gud.

På rymdvarelser: Jag tror inte vi är ensamma i hela oändliga universum. Men gröna varelser från Mars i runda tefat? Hell no.

Att folk tycker om dig: Jag hoppas det!

På ett liv efter detta: Jag tror på det när jag ser det.

Att fiskar kan tänka: Ehm..ja, på ett eller annat sätt. Men jag tror inte att dom är smarta på något sätt alls.

Att du kommer leva länge: Ja, det tror jag faktiskt.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0