Fit for Fight!

Igår var en sån jäkla grym fredag!
Vi fick så mycket gjort! Vi shoppade sånt som vi har behövt, LÄNGE!
Vi skämde bort Lycan med en ny bädd, nya matskålar på en fin ställning och ett jätteben a'la mamut!
Vi städade, diskade och donade TILLSAMMANS! Åt en god middag och slappade sen framför teven.
Några polare kom över, men vi gick iaf till säng klockan 01!
Så idag är man fight for fight! Riktigt, riktigt grym fredag var det.
Jag var på superhumör, hela dagen! Helt otroligt!

Nu är Rienk hos sina päron och lägger golv i deras sovrum. Så jag har några timmar för mej själv här!
Vet inte vad jag ska börja med. Har lite planer idag faktiskt, men vet inte vilken ordning som är bäst : )
Duschen kommer nog först iaf tror jag.

På tisdag ska jag till polaren som är frisör! Woho!
Mitt hår är ganska vildt just nu. Fluffigt och långt! Lite okontrollerbart!
Så det blir klippning och ny färgning. Denna gången blir det nog riktigt rött, då jag inte har något svart kvar.
Najs huh?! :D

Nästa vecka kommer dock bli riktigt jobbig. Jag ska börja 07, varje morgon!!
Jag har inga problem att komma upp direkt, men jag kommer vara så sjukt trött, HELA veckan!
Lägga sej tidigt, gå upp tidigt. *kul*
Well. Jag kommer sluta 16.30 ist för 18.00! Det e pretty nice! : )

Himlans mycket jag skrev nudå! Damn.

Ska ta och anta utmaningen jag fick från Alex såklart, innan jag slutar!



Vilken mat äter du oftast? Holländsk husmanskost!

När du är på kalas, är du då den som sitter eller hjälper du till att duka av? Beror på vart jag är! Men jag försöker alltid hjälpa till.

Var sitter du helst när du bloggar? Vid datorbordet i datorrummet / Lycans sovrum.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Oj vad svårt! Rom-07 var ju helt klart grymt!! Men när jag åkte till Holland för en weekend i maj-07 var ju inte helt fel heller, för då träffade jag ju min drömprins!

Vilka kanaler tittar du helst på? Veronica, SBS6, Animal Planet, TMF, Net 5. (Vänner, House, Ghostwhisperer, Two guys and a girl, animal-cops m.m.)



Jag utmanar ingen, för jag är lite tråkig. Hihi!

Tjooooo!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0