Bokat och Klart!

Ääääntligen har jag kunnat boka flygbiljetterna till Zweeeeden! Woho!
12.25 kommer jag landa på arlanda om allt går som planerat.
Pappa är min godis och skjutsar mej till Uppsala! Wiiiii!
Ska bli SÅ kul! Synd bara att jag inte kunde stanna längre...

Well.

Igår förstörde vi hela fredagen genom att sova för länge...
Så det blev inte mycket gjort inte! Rienk var ju ledig och allt! Suck.
Well. Vi gick och la oss i tid iaf så idag är vi fit for fight igen! Eller...ja...fit och fit vet jag inte.
Båda 2 vakna snoriga och hostar slem! *naaaajs*

Idag är det dock grymt najs väder!! Sooool och blå himmel!

Rienk kollar på nåt program om TinTin och jag blir så irriterad!
Holländarna har en tendens att översätta eller sätta egna namn, på NAMN...
Så, TinTin har dom då döpt till "Kuifje" som betyder typ..."Frillan" !
Ett namn är allid ett namn! Man kan väl inte bara ändra det sådär?!
Shit vilka problem man kan ha... ujujuj!

Nä, nu ska jag ta och lyssna lite på "Tranbären" och fixa håret!


Kommentarer
Postat av: Anna

Wiii!! Då är du ju snart "hemma" ju:) Can't wait! Puss

2008-10-25 @ 21:59:28
Postat av: Ausa

HAHAHAHA frillan!



Bra att du bokat biljetter :D

2008-10-25 @ 23:13:06
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0