Besiktning.

Inte av bilen dock!
Av mej själv! Imorrn ska jag till både doktorn och tandläkarn!
Ska fråga Farbror Doktorn varför jag är yr så ofta! Och hur man kan bli yr när man sitter ner...
Och varför jag är så trött jämt och vad jag ska göra åt min onda axel.
Tandläkarn ska bara ta bort lite tandsten!
Inget stort där, men alltid fräscht och få det borttaget : )
Så imorrn behöver jag inte börja jobba förrns kl 13!
Måste dock gå upp klockan 07 ändå, för jag ska vara hos doktorn kl 08. Zzz...

Det e inte långt kvar till Sverige-resan nu! Galet juh! :D
Hoppas jag hinner och kan träffa alla jag vill hinna träffa!!!!
Kan inte träffa Sailor dock...det skär i mitt hjärta!!!
Men. Måste se på den positiva sidan!! : )

Dags att sova nu! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Ausa

inte så långt kvar nu! woohooo

2008-10-14 @ 21:21:43
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0