Uteliv i Uppsala!

Satt och kolla lite på vimmelbilder från Uppsala...
Fan, saknar partlivet där!!
Ok, jag va inte världens partypingla som va ute och gjorde stan varje lördag!
Men när jag väl va ute så hade jag så jääävla roligt!
Kan bero mycket på dom underbara människorna jag var ute med oxå iofs..hehe...
Men det är nåt speciellt med utelivet i Uppsala.
Alla känner alla som känner någon. Man träffar alltid folk man känner.
Man drar till olika klubbar för det ligger ju så nära.
Skön stämning oftast...
Jag vet inte, det har nåt speciellt!! Jag saknar!!
Inte tillräckligt mycket så jag kommer tillbaka, men jag har mina stunder då jag skulle vilja ha en härlig festkväll med er underbara människor i Råkornas Stad!

Puss och Gonatt!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0