Tråkiga jävla måndag!

Suck.
Rienk är ju ledig idag, men busy med att lägga golv hos hans polare.
Så det är ju precis som om han är på jobbet.
Vi ses hos hans föräldrar sen, där vi ska äta upp gårdagens rester!
Vi grillade hos dom igår och det blev maaassa mat över!
Revbensspjäll, biff, kyckling, fläskfilespett, potatis, champinjoner, sallad och massa goda såser!!
Trååååååååkigt!!! NOT! mmmlekkermm!!
Well. Innan dess kommer jag ha trååÅåÅåÅååkiiigt!

Har redan städat köket efter lördagens fetmiddag här..
Jag har dammsugit och startat en maskin tvätt...
Ska bara vika den rena tvätten så e det färdigstädat för idag.
Sen då? Kanske ta en cykeltur med Lycan till hamnen...
Igår gick Rienk ner i vattnet med honom och då var det ju helt ok att simma lite!
Vill att han ska bli en badhund! Han blir så lätt överhettad i sin svarta täta päls så det e bra om han kan bada frivilligt och kyla av sej lite.

Min rygg gör så förbannat ont idag, fattar inte vad jag har gjort!!!
Det är inte själva ryggraden som brukar vara det stora problemet, utan i musklerna!
Känns som jag ägnat hela helgen åt att träna 24-7, och hur jävla troligt är det att JAG skulle träna?!
Rienk tog fram sina boxningsgrejjer igår och försökte få mej att träna lite med honom...
Men jag hade sovit 3 timmar och kände mej inte så fit för att stå i 30 graders värme och sparka på honom!
Maybe next time.

Idag är det faktiskt lite moln ute för en gångs skull!
Första gången på en vecka.
Kanske blir en cykeltur iaf. Säga hej till Rienk och lämna godis hos syrran...

På söndag kommer mamma och pappa hit! Ska bli roligt!
Dom ska plocka upp Amanda och åka till Disneyland Paris i 2 dagar!
Riktigt skoj för Amanda!

Näe, dags för en pizza! (Dr Oetker, funghi! SJUKT GOD!)
Tjo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

DrOetker is tha shit!

2008-05-12 @ 20:00:52
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0