Skakig lördag!

Ja, idag är man lite bakis och skakis! Precis som det ska vara, det är ju lördag! ; )
Ska försöka få liv i karln så vi hinner gå till puben innan alla drar därifrån.
Han kan behöva en öl så han mår lite bättre! Hahaha!

Nu e mamma och pappa på G från Sverige!
Dom ska åka bil och kommer hit imorrn! Dom tar det lugnt som vanligt, stannar i städer, käkar ordentligt, tar in på hotell en natt! Värsta najs!
När jag har åkt till och från Sverige siktar man på att vara så snabb som möjligt!
Man laddar upp med RedBull, godis, frukt och sträckkör i 14-18 timmar!
Hinna se nåt? Äsch! :P

Jag tror jag måste äta en huvudvärkstablett eller två, lite frukost och vitamindrink och sen e man ju fit for fight igen!!

Ausa, har ändrat färgen nu. Så nu ser man det myyyycket bättre! Tack för tipset!

Tjofaderittan laaamboo!

Kommentarer
Postat av: Ausa

Ahh ja nu ser man mycke bättre!
Skoj att dom kommer snart, hälsa :)

Hmm ja jag behövde visst mer sömn.. men om jag e fit for fight idag vettefan.. har vart en sån där dag då man vil gräva ner sig typ. Inget o göra, regn, tråk o massa bajs typ

2008-05-17 @ 19:11:36
URL: http://ausas.blogg.se
Postat av: Babbi

Vilken cool färg!!
Jättesnyggt.

2008-05-17 @ 21:50:56
URL: http://babbii.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0