Schenniii!

Vi hittade henne på stationen i Zwolle! Såg lite vilsen ut tills jag kom studsande!
Gah, va så sjukt najs och se henne!! Att hon är här, på riktigt! :D
Åkte hem och babbla, drack lite öl och glodde på American Pie.
Skulle gå till tivolit som e här i byn, men det va inge kul folk så vi tog det la lugnt ist och la oss hyfsat tidigt.
Freeeedag så tog vi en promenad till Puben, så hon fick se hur lilla Dalfsen ser ut!
Kaffe och öl när vi väl kom dit. Najs!
På kvällen gick vi till tivolit, lagom onyktra! (värme upp med en tequila hos Jannika...eller..jag råka ju spilla ut massa av min, samt att jag inte drack upp hela, kärring som jag e....)
Väl på tivolit så spelar dom såklart Holländska smöriga dansbandslåtar!!
Det slutar med att vi sitter utanför i kylan på ett väldigt obekvämt väldigt kallt släp!
Men det märkte vi inte förrns efter några timmar! haha
Grabbarna försedde oss med dricka hela tiden och vi babbla på om allt och lite till, tills vi insåg att det var jävligt kallt och musiken faktiskt sög appung!
Rienk sa att han hellre går hem och dricker billigare öl i värmen.
Good Thinking Sweetieeee!
Så hem gick vi, då ramla det in massa människor! Men det blev för många för vårt lilla vardagsrum så vi drog oss till Rienks kusiiiiin. Han bor stort och bra. Han har biljardbord. Han har dart. Haha!
Well, vi hade fett kul! Jag vann biljarden över Oscar! 2-1! :D Han körde dock konstiga regler, så han borde ha vunnit 2 ggr...ehm...well, jag klagar inte! :P
Hemma sent, som vanligt. Men det är helg, så vem bryr sej! :P
Sol och varmt i sovrummet, så det blev att gå upp tidigt! Kommer nog ta en eftermiddagsnap eller nåt senare!
Så jäkla grymt och ha Jenny här!
Avslappnat och härligt! Kan prata om allt! Både Rienks och alla hans polare gillar henne som faen!
Det är ett säkert kort att prata om fotboll när man e med dom, så hon blev en i gänget på en gång! ; )
Nu måste jag äta frulle innan jag tuppar aaaaav assåååå!
Liveband på Tivolit ikväll! Hoppas dom inte suger...Då blir jag arg!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en kanon dag =)

2008-05-03 @ 09:12:07
URL: http://hannistyle.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0