Queens Day!

Jaha, då va min första Queens Day avklarad!
Det var skoj skoj! Även fast min och Rienks morgon var en av dom värsta ever!
Gick och la oss alldeles för sent som vanligt dagen innan...
Vaknar 08.30 av nåt storband som går en runda runt hela Dalfsen.
Utanför fönstret går dom med sina trummor, trumpeter, trumboner osv!!!
Ok, slagverksmänniskorna var GRYMMA, men HALV NIO?!!!!
gah...
Sen låg Rienks telefonalarm på nedevåningen och ringde från kl 07...
Sen hade vi nåt missförstånd vid frukosten.
Rienk mumlade nåt på engelska/hollädska och jag hörde hälften..
Så då börja vi skrika på varann utan anledning egentligen! Suck.
Tog en timmes promenad med Lycan i skogen.
Sen träffa vi aaaalla polarna i baren vid stationen. Då blev humöret bättre och vi kom in i feststämningen!
Åkte tåg till Ommen där vi skulle spendera våran eftermiddag/kväll.
Hängde på en biljardhall hela kvällen. Det var riktigt najs!
Jag höll mej nykter då Rienk är duktig att dricka för båda oss två!
Någon måste ju hålla ögonen på min lilla Hooligan!
Efter ett X antal timmar så blev folk väldans fulla såklart...och då blir det inge kul längre.
Folk drar upp gamla issues från förr...
Två tjejer bråka varann..Eller. En av tjejerna sa vad hon tyckte och tänkte om saker och ting och det slutade med att båda två satt och storgrät i varsitt hörn. Nödvändigt?!! Suck.
Well. Vid 11 tog jag min fulla karl och åkte hem!
Efter en halvtimmas disskution om saker och ting så hade vi sällskap av 2 polare från stationen och hem.
En av dom gick med Rienk och agerade Dr Phil och den andra cykla med mej och babbla.
Jag och Rienk var väl inte direkt bästa vänner vid den tidpunkten.
Men det löste sej fint! Vi somnade utan bad feelings, så då e det lugnt!
Well, jag hade för övrigt en mycket trevlig kväll!!
Det bra övervägde det dåliga, så då e det coooolers!

Idag ska jag städa! Jenny kommer ikväll!! Wiiii!
Roligt Roligt! :D



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0