Nya fötter.

Ja, jag skulle behöva ett par nya fossingar!
Storlek 37 skulle vara najs, utan smärta eller förhårdnader!
Jävla McDonalds, förstört mina stackars fötter...
Sen när dom väl börjar läka så står man 9 timmar per dag på DA ist och skaver i arbetsskor! Suck.
Ont gör dom! *grina*

Skulle skriva om något, men nu har jag glömt det. Attans.
Well. Det händer inte så mycket nu under arbetsveckan. Man jobbar, kommer hem, äter och slappar...
Igår var vi iofspå hundkurs. Fy fan vilken kväll! Gah!
Lycan hade INTE en bra dag!! Det enda han gjorde bra var aguiletyn. (hur fan stavas det nu då? *hjärnsläpp*)
Well. Jag vet att han kan, det är ju alltid nåt.

Gud vad glad jag är att jag valde att inte jobba över idag..
Är så trött att jag kommer somna sittandes snart...Ska ta en dusch och sen slöa på soffan...Zzzz...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0