Lycka!

Ja, fan va glad jag blev när jag insåg att jag har ju faktiskt bilen här! *snabb*
Jag slapp cykla till affärn i regnet!
Ja, ni läste rätt. Regnet är här och förgyller våran helg...
Men jag är inte bitter! Naturen behöver vatten juh!


Sen måste jag bara säga till er människor som inte äter frukost på dagarna...
NI ÄR SJUKA I HUVVET!!
Jag har inte ätit frulle än och jag håller på att DÖ!
Hur kan ni gå enda till lunch utan frukost i magen?! Hur gör ni? Vad är hemligheten?!
Gah, måste äta NU...Får se om jag kommer till köket utan att svimma....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äh, tricket är att inte äta lunch heler utan köra på till middagen innan man äter ;)

2008-05-17 @ 11:55:08
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0