Lycan min korkade hund!

Jobbig dag på jobbet idag. Hua vad mycket det var att göra!
Stod 4 stycken ett tag på mitt band, ändå så hände det ingenting!!
Backarna fortsatte komma utan stopp!
Nu har jag ont i fötter och ben. Buhu.
Frågade om jag kunde jobba imorrn oxå, fram till 14, och det gick så bra så!
Nästa veckas lön blir najs! ;D

Kom precis hem från hamnen. Var där med Lycan så han skulle få springa av sej.
Han är ju så rolig!! Önskar jag hade en digitalkamera man kunde filma med!
Han ställer sej vid kanten vid vattnet. Det är ca 1 meter ner till ytan.
Vattnet är fullt med alger och annat snusk så Lycan trodde att det var vanlig mark!
Tjoho! PLUMS!! Huvvet före!
Shit va paff han såg ut när han kom upp med huvvet ovanför vattenytan! HAHA!
Klängde sej fast vid bryggkanten och såg sådär förskräckt ut som han gjorde i söndags!!
Hihihi, rolig knasig vovve! ;D

Ni anar inte hur fint väder vi har!! Helt galet!!
Kunde knappt sitta ute på rasten utan att vara nära till solsting! Galet varmt! :D
Wiii!
Ska njuta dom sista solminutrarna i trädgården nu!

Tjo!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0