Kan man vakna mer fel?

Det är så underbart skönt att vakna av att man har ont i ryggen!
Inte vakna av fåglarna eller någon skällande hund och SEN upptäcka att man har ont i ryggen.
Nä, jag vaknar av blixtrar av smärta längs min ryggrad! Det värker och ilar!
Damnit! Sen när man sätter sej vid datorn och äter frukost så känner jag hur huvudvärken ligger och lurar.
Jävla väder! Det ligger åska i luften... Då är det 95% risk att jag får huvudvärk.
Kul morgon!
Men det är fredag och känner faktiskt att jag är på ganska bra humör!
Om jag tar 2 tabletter, en dusch och sen åker till Yster för en kaffe så ska det nog gå bra.

Imorgon ska vi på bröllop! Eller, festen efteråt! Inte på själva cermonin som tur är!
Sen har ju två polare födelsedagsfest oxå! Det blev en liten krock där...
Så vi 19 ska vi till dom först, gratta och dricka en öl eller två. (varför säger man så även om man inte gillar öl?)
Sen går bussen från Rienks jobb kl 20 till festen.
Coolt att dom hyr bussar och grejjer, bara för att folk ska kunna dricka :P
Bussen går tillbaka vid 12, 12.30 kanske. Så vi är tillbaka hos polarna vid 01 och kollar om det fortfarande är någe party.
Antagligen kommer vi vara onyktra som få då det är gratis dricka på bröllopet :P
Sen ska vi "smyga" in till Jannika mitt i natten och hämta Lycan som stannat där under kvällen...
Får la se hur fint det kommer gå! HAHA!
"Oj, vakna ni av att vi klampar in och smäller i dörren?!" hehe, äsch. Dom kan la somna om.

Jag har dom 3 senaste dagarna sprayat mej själv med Nivea Sun Spray. Jag är BRUUUUN...!
Som tur e....vore jobbigt om jag blev lila eller grön...
Så nu är ju stora frågan. Vad ska man har för kläder?!
Det ska ju vara party party...Rienks kollegor måste ju tycka att damn! Han har hittat ett kap! ; )
Så irriterande att jag inte har andra byxor än Jeans...
Kanske kan gå till klädaffärn idag...köpa typ...kostymbyxor eller liknande...hmmm..
För tröjor har jag typ en miljard att välja på! Men byxor, thats the problem!
ÅH ÅH ÅH!!! jag kan ju faktiskt ha fiiiiiiinskor på mej imorrn!!!! Med klackar!!
WIII! Jag skiter i om Rienk blir för kort! Då får han bli det :P
Tjoho!
Nu ska jag min värkande rygg och stretcha lite....eller...ehmm...öööööh....


Kommentarer
Postat av: Babbi

Bläh...ont i ryggen är inget kul!!

Hoppas du blir bättre i den...och hoppas att ni får kul.

Funkar den där sprayen? blir det inga skarvar?

Hur gör man för att inte spraya ner allt annat omkring en?

Måste du ha byxor då? Kan du inte gå i trosor och tröja med högklackat...garanterad succe vettu!!!!

Have a nice weekend!!

2008-05-30 @ 17:51:55

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0