Jobb-dag.

Har inte jobbat på två veckor, så det var lite drygt!
Det var mycket att göra som tur var, då går tiden fort : )
Sitter mest och tänker på helgen som var!
Hua vad kul jag hade!! Det var verkligen perfekt.

Va på hundkurs ikväll. Lycan skötte sej ganska bra. Han gjorde inga jättefel direkt.
Så det var bra. Men det var en jobbig schäfer med ikväll som inte varit på med förut. Uscha.
Man undrar ju hur vissa människor tänker när dom skaffar hund.
Har man en aggressiv stor schäfer som bara skäller och skäller samt försöker flyga på andra hundar så borde man väl säga ifrån? Neeeee, men hon bara satt där och lät den göra vad han ville typ.
Sen kom tränarna och sa vad hon skulle göra.
Ja, för det är ju svårt att rycka tag i kopplet och säga NEJ!
Ja, jag säger då det! Lycan är långt ifrån perfekt, men vi lägger ner energi på honom och försöker iaf!
Så det så! : )

Nu ska jag göra iordning lunch för imorrn och sen gosa på soffan : )

Min rygg gör ont. Kanske ska kolla e-bay om det finns någon annan till salu.

Jenny, solen skiner och ölen är kall! Vad gör du i Uppsala?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vad fan gör jag i Uppsala... suck.

2008-05-07 @ 01:39:56
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0