Houseparty!


Godmorgon, ni tvåbenta varelser!

Sitter och äter rostad macka med messmör och ost! Yummie!!

På lördag är det ett houseparty här i Dalfsen!! haha!
På samma ställe som nyårsfesten var på...
Hmm. Jag är lite skeptisk. Men det är billigt och nära hem!
Plus att aaaaalla polarna ska dit oxå. Kommer nog bli kul även om det inte kan bli lika stort som andra Housenpartyn där det oftast är minst 10 tusen pers!
Ska nog bli rolgt!
Jag ville till Zak med Jannika egentligen, men vi är lite för panka för att åka till Tyskland för att dansa.
Då dök ju det här partyt upp ganska lägligt! Stampa natten lång är aldrig fel!
Speciellt inte när man kan ta cykeln eller gå hem sisådär 6 på morronen : )

Nu ska jag börja med disken!
Allt ser ut som ett bombnedslag när jag jobbar, så får jag ta det när jag e ledig!
Tur att vi bara äter frukost hemma dom dagarna, så det hinner inte bli så mycket disk...

Åh! Jag läste ut "Idun" igår och började på "Saga", den sista delen av historien om valhalla!
"Freja" är den första.
Asså. Herregud vilka underbara böcker!!!
Jag hoppas 3:an e lika bra som dom första två! För dom första två var så sjukt grymma!!!
Sådär så man kan inte lägga ifrån sej boken även om klockan e seeeeeent och man ska upp tidigt för att jobba.
Det är lixom värt det för att se om saker och ting blir som du tror!
Spännande är var det är!! :D
LÄS DOM! Johanne Hildebrandt har skrivit dom. (Eloge till dej Johanne)

Så. Nu ska jag diska..och tvätta...och dammsuga...kanske...hmm....



Kommentarer
Postat av: Jenny

Den sista är inte alls lika bra tyvärr :( Men helt okej.
Bloggen måste du flytta själv min kära Shonna :) Ska finnas någon länk av något slag när du loggat in på din blogg. Jajjamen. Så är det.
Är ni hemma i början av augusti förresten? :D

2008-05-22 @ 15:07:50
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0