Göra vad när?

Ok, jag måste städa upp här! Diska och fixa vardagsrumbordet och toaletten..
Det måste jag göra INNAN Rienk kommer hem på sin lunch så han blir lite glad.
Jag måste även cykla till affärn och köpa grejjer till kvällens burritos!
Men nu e ju frågan om jag ska göra det nu på en gång så det e gjort, eller om jag ska cykla med Rienk efter hans lunch vid halv 2?
Jag ska ju till syrran och dricka kaffe oxå...
Det är ju bättre om jag cyklar till affären nu, och sen går till syrran efter Rienks lunch...då får jag ju sällskap iaf.
Ehm..Ja, så får det bli!
Damnit. Måste klä på mej. Skynda mej lite. Klockan e ju redan 10.19!
Jag sov till 10 idag! NAJS!!!

Ikväll blire kanske party party! Får som om karln orkar eller om vi tar det imorrn.
Men jag vill ikväll! Lätt och säga när man är ledig...haha...
Tjo!!  

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0