Fit for fight!

Nu har jag vaknat till liv!
Natten blev inte så farligt lång, så idag är jag fit for fight!
Ska snart iväg och möta syster yster. Vi ska shoppa hårfärg och jag ska hitta ett par skor tänkte jag.
Rienk tog mina gamla och slängde dom igår...haha!
Drog av dom från mina fötter och sa "they are soooo old and ugly! Buy new ones tomorrow!" Så slängde han dom.
Det va nog på tiden. Dom var inte längre vita och dom hade ett x antal hål!! :P
Hoppas jag hittar mej ett par nya!

Party ikväll!! Hoppas det blir skooooj!
Men vi har bestämt att vi inte ska gå till våra polare efter bröllopsfesten...
Hem direkt och sova! Annars blir söndagen helt knäpp och då e man totalt död på måndagen och det suger apa och jobba när man är så trött att man nästan somnar gåendes :P
Oj, måste rusa!

TJO!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0