En hel dag wasted...

Nu är min blogg flyttad och jag kan känna mej lika cool som alla andra! Phu!

Min dag har känts jävligt onödig!
Allt förutom handlingen, som jag stressade igenom utan anledning!
Hade ju planerat allt så fint. Så fick Jannika andra planer...
Känns jävligt drygt att stå 200 meter från hennes hus med kaffetarmen skrikandes för att vända på klacken och gå hem...
Suck.
Well. Nu e jag hemma. Lycan har fått en promenad. Bilen är återlämnad hos polarn.
Ska ta en dusch och sen fixa med maten.
Ikväll blire revbensspjäll med sallad, tzatziki och vitlöksbröd!
Sen blir jag lämnad igen...!
Kunde ju lika gärna hoppa över den här dagen.
Det enda vettiga jag har gjort är att tvätta och handla, som en annan jävla husfru!
Dammsugit har jag fan gjort oxå och städat badrummet..
Ingen jävla uppskattning får jag för det heller. Lycan blev ju glad för tennisbollarna han fick iaf.
Alltid nåt! Synd bara att det tar 3 minuter så e dom delade i två.
Trodde jag hade köpt hårdare bollar, men dessa var lika jävla dåliga som vanliga.
Fan va jag svär då!!
Förlåt, men jag e lite bitter.
Vadå förlåt? Det e fan min blogg, får la skriva vad jag vill.
Eru finkänslig får du väl sluta läsa.
Nu ska jag laga mat...eller duscha först...fan, vet ju inte när Karln kommer hem ju!

Jag som va på topp idag! Attans.

Kommentarer
Postat av: Ausa

men vadå flyttad??

2008-05-23 @ 20:53:56
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0