Drömmar.

Drömde inatt att jag träffade Nikke! Min underbara underbara bror!
Han var uppe typ 4-5 varje morgon och fixade iordning parken i årsta.
Parkleken på sandfjärdsgatan! Han satte upp stora tält, ordnade poolen osv osv.
Varför han gjorde det varje morgon vet jag inte.
Han hade jättegott godis som jag fick smaka!!
Rött, härligt segt.
Det var trevligt.
Sen drömde jag att jag skulle ut och resa med...ehm...med...en familj!
Vi kunde inte bestämma om vi skulle till Mexico eller Sidney!
Bara det att Sydney låg i Florida...Tror mitt undermedvetna menade Miami men tänkte Sidney.
Tillslut bestämde vi oss för Sydney/Miami och jag fick lite smått panik.
Sitta på flygplan SÅ länge! Hur skulle det funka?!
Men helt plötsligt var jag i en lägenhet med Rienk och en tjej...Någon blond brud som låg i min säng och kråma sej!
Jag försökte hitta kläder för vi skulle ut och festa.
Hade ett par aaaaascoola skor på mej!
Strumpbyxorna jag hade var riktigt häftiga oxå, bara det att jag kunde inte dra upp dom hela vägen upp, och dom såg bättre ut som knästrumpbyxor.
Så, alltså. Jag använde vanliga strumpbyxor som knästrumpor!
Hur bra tror ni det gick på en skala?! Suck.
Jag tror tjejen var en av våra bästa polare...för hennes hund låg under täcket oxå!
MEN SHIT!
Vad har jag för hjärna egentligen?! Varför drömmer jag sånthär?
Åh, åh! Kom på mer! Jag var på en segelbåt, och det stormade någe helt sjuuuuukt!!
Vi låg i hamn...
Några andra seglare förberedde sina båtar med storsegel och allting!
I vääääääärsta stormen!!!
Vi bah, "ööööööhm, ska ni verkligen ge er ut nu?!!"
Ja, men det skulle dom. Det var ju tydligen "perfekt seglingsväder".
Skumma människor.
Well, det trevligaste var iaf att träffa Nikke!!
Har provat och skicka brev till honom, men vet inte om det kom fram då jag inte är säker på portnumret...
Men det borde ju inte spela nån roll?
Han har ju värsta ovanliga efternamnet och grejjer...Well.
Saknar gör jag iaf.

Solen skiner idag med! Igår hade vi 30 grader här! Kunde knappt sitta i trädgården! Phu!
Ska nog passa på och sitta nu när det är lite svalare...
Jag har fått värsta bruna ansiktet! Armarna är inte direkt vita heller!
Bra start I say! Wiiieee!
Nu blir det frulle!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0