Donkan!

Kom på vad jag skulle skriva.
Jag drömde inatt att jag jobbade på Donkan igen.
Eller. Njae. Nu överdrev jag.
Jag hälsade på Schennii på hennes jobb, osså behövde dom hjälp och jag hoppade in!
Hade glömt bort det mesta....det var lite läskigt..
Men det bästa va att jag åt en MCFEAST!!!
Asså, herregud. Kan ni förstå att dom inte har McFeast i Holland?!!
WHY OH WHY?!!
Det finns ju ingen godare hamburgare i denna värld. Så är det bara.
Längtar till jag åker till Sverige nästa gång så jag kan äta en McFeast...
Men vänta! Har dom inte den i Tyskland?? Har för mej en gång att Mr Swahn sa att han va på Donkan i Tyskland och såg hur dom nya McFeast kartongerna skulle se ut...
Kanske man ska ta sej en tripp till Tyskland...hmm..
Ska kolla deras hemsida..!
MER MCFEAST TILL FOLKET!

Åh...Nuggets...med vitlöksdip och BBQ sås...! *dregla*....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror inte de har McFeast ... dock har de en burgare som liknar den mycket. Något med RoyalTS eller något liknande skumt namn :) Kolla på hemsidan, du förstår äkert mer tyska än vad jag gör.

2008-05-15 @ 09:55:27
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0